درج شده توسط: روابط عمومی

از سری کارگاه­ های آموزشی طرح دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار شد؛

 کارگاه آموزشی "آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی دانشگا­هی"

14 Oct 2024

کد خبر : 10956919

تعداد بازدید : 132

در راستای طرح دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه در سال 1403، دومین کارگاه آموزشی با عنوان"آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی دانشگاهی"  به شکل حضوری در تالار اجتماعات بوستان برگزار شد. 

     در راستای طرح دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه در سال 1403، دومین کارگاه آموزشی با عنوان"آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی دانشگاهی" در روز دوشنبه مورخ 23 مهرماه به مدت چهار ساعت و با مشارکت 32 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه به ویژه اعضای هیأت علمی جدیدالاستخدام برگزار شد. 

    در ابتدای کارگاه آموزشی، دکتر بهرام نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور اعضای هیأت علمی در کارگاه، بر اهمیت برگزاری دوره­ های دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی تأکید  کرد.

در ادامه به ترتیب مطابق برنامه زمانبندی کارگاه آموزشی در چهار بخش مجزا، مدیران حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آقایان دکتر بهرام نژاد، دکتر طالب بیدختی، دکتر کاظمی و دکتر کیلانه ­ئی مهمترین قوانین و مقررات آموزشی را در حوزه­ های هیأت ممیزه، خدمات آموزشی، برنامه­ ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی تشریح و ارائه کردند. و پاسخگوی پرسش ­های اعضای هیأت علمی شرکت کننده در کارگاه بودند.

0 Comments