درج شده توسط: روابط عمومی

اطلاعیه شماره 2؛

زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان (با آزمون و بدون آزمون سال1403 ) مقطع کارشناسی

12 Oct 2024

کد خبر : 10520742

تعداد بازدید : 9694

زمانبندی و نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان (با آزمون و بدون آزمون سال1403 ) مقطع کارشناسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعلام شد.

   ضمن تبریک قبولی عزیزان برای تحصیل در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) بدینوسیله به اطلاع می‌رساند؛ پذیرش در این دانشگاه در دو مرحله به صورت  غیرحضوری (اینترنتی) و  حضوری (تحویل اصل مدارک) طبق زمانبندی و مراحل اعلامی انجام می‌گردد.
پس از ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) توسط پذیرفته شدگان و تایید ثبت نام و انتخاب واحد توسط آموزش دانشگاه، دانشجویان عزیز باید در تاریخ مقرر جهت تحویل اصل مدارک تحصیلی به ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه، طبقه همکف مراجعه فرمایند.

لذا خواهشمند است؛ عزیزان جهت اطلاع از نحوه و فرآیند ثبت نام، ابتدا اطلاعیه‌های ثبت‌نام را به دقت مطالعه فرمایند.
تمامی دانشجویان باید نسبت به تکمیل "کارنامه سلامت جسم و روان" و "سامانه‌های دانشجویی" که در پایین این اطلاعیه مشخص شده است اقدام نمایند.
در صورت عدم انجام ثبت‌نام غیرحضوری، ثبت نام حضوری انجام نخواهد شد.
دانشجویان عزیز می‌توانند در کانال روبیکا به آدرس زیر (مربوط به اخبار مدیریت خدمات آموزشی) عضو شوند تا تمامی اطلاعات و راهنمای ثبت نام را مشاهده فرمایند.

https://rubika.ir/ikiu_amoozeshi

الف/ زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی):  روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (22، 23 و 24 مهرماه 1403)
ب/ زمان تحویل حضوری مدارک تحصیلی : روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (25 و 26 مهرماه 1403)/ طبق زمانبندی مشخص شده در پیوست زیر 👇👇👇

📌ضمنا دانشجویان عزیز می‌توانند بروزترین اخبار، اطلاعیه‌ها و رویدادهای رسمی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) را در شبکه‌های مجازی با آی دی ikiu_ac@ دنبال کنند.

لینک‌ مستقیم دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار دانشگاه در شبکه‌های مجازی: 

Rubika👉: https://rubika.ir/ikiu_ac

Eitaa👉: https://eitaa.com/ikiu_ac

instagram👉: https://www.instagram.com/ikiu_ac

Telegram👉: https://t.me/ikiu_ac

افزودن نظرات